Politica de Reclamații

1. Introducere

Serviciul ProBill este oferit de societatea Digital Wap SRL (denumită în continuare "ProBill", "https://probill.ro/", "Prestatorul" sau "Societatea"), cu sediul în Str. Alexandru Moga, 3A, Sector 3, București, 030709, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J40/7621/2016, având CUI 36145517.

În cadrul companiei Digital Wap SRL, ne angajăm să furnizăm servicii de înaltă calitate și să rezolvăm orice problemă în mod echitabil și eficient. Această politică explică modul în care gestionăm reclamațiile și solicitările primite de la clienți.

2. Definiții

3. Modalitatea în care trebuie transmisă/înregistrată sesizarea

Pentru a transmite o reclamație, te rugăm să ne contactezi prin una dintre următoarele metode:

Reclamația trebuie să conțină datele tale de identificare, o descriere detaliată a problemei și, dacă este cazul, orice alte informații relevante pentru soluționarea reclamației.

Reclamațiile care nu conțin datele de identificare ale petiționarului, care nu au un obiect clar determinat sau care nu au fost depuse/înregistrate prin una dintre metodele menționate mai sus pot fi respinse ca inadmisibile.

În cazul în care un petiționar adresează mai multe reclamații cu privire la aceeași chestiune, acestea vor fi conexate, iar petiționarul va primi un singur răspuns care va face referire la toate petițiile primite.

După primirea unui răspuns la o reclamație, dacă petiționarul trimite o nouă reclamație cu privire la aceeași situație, răspunsul la aceasta va face trimitere la răspunsul oferit anterior pentru prima reclamație.

4. Termenul de răspuns și modalitatea comunicării răspunsului

Ne angajăm să răspundem reclamațiilor tale în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la primirea acestora. Răspunsul nostru va fi trimis prin aceeași modalitate prin care am primit reclamația (poștă sau e-mail), cu excepția cazului în care specifici o altă modalitate de comunicare preferată.

5. Contact

Dacă ai întrebări suplimentare sau dorești să depui o reclamație, ne poți contacta la:

13. Dispoziții finale

Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment prevederile prezentului document, precum și structura platformei și/sau a Serviciile oferite, fără a fi necesară o notificare prealabilă a Clientului.

Acest document poate fi actualizat periodic pentru a reflecta modificările legislative sau schimbările în procesele noastre interne. Orice actualizare va fi afișată pe această pagină, astfel încât te încurajăm să o consulți frecvent.

Prevederile acestui document se completează cu dispozițiile Politicii de Termeni și Condiții, prezente pe platforma ProBill.