Serviciul ProBill este oferit de societatea Digital Wap SRL (denumită în continuare "ProBill", "https://probill.ro/", "Prestatorul" sau "Societatea"), cu sediul în Str. Alexandru Moga, 3A, Sector 3, București, 030709, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J40/7621/2016, având CUI 36145517.
Relația dintre părți este guvernată de următoarele acte normative:
Interacțiunea cu Platforma ProBill urmată de plasarea unei Comenzi echivalează cu citirea, înțelegerea și acceptarea în integralitate a prezentelor Termeni și Condiții de orice Client al Prestatorului.
În cadrul prezentului document, următorii termeni vor avea următoarele înțelesuri:
:
), apoi de valoarea sa. Spațiul alb dinaintea valorii este ignorat;Utilizarea serviciilor furnizate de https://probill.ro/ implică acceptarea prezentelor termeni și condiții, precum și a oricăror alte politici publicate pe site:
Pentru navigarea pe https://probill.ro/ nu este necesara crearea unui cont de utilizator, însă plasarea unei comenzi este condiționată de înregistrarea prealabilă a unui cont de utilizator. Interacțiunea cu API-ul ProBill este disponibilă doar utilizatorilor înregistrați.
Pentru interacționarea cu serviciul API ProBill este nevoie de generarea unor credențiale (utilizator și parolă) în platforma https://probill.ro/. Aceste credențiale vor fi folosite la autentificarea utilizatorilor care efectuează cereri către API. În urma autentificării se va obține un jeton JWT (cu o valabilitate limitată, comunicată în momentul autentificării). Acest jeton trebuie folosit, ca și parametru de tip antet HTTP (ex.: Authorization: Bearer JETON_JWT
) în toate cererile (apelurile) care necesită autentificare. Toate cererile executate de utilizatori vor fi înregistrate și contorizate pentru a stabili nr. de apeluri generate de un Client, într-un interval stabilit. Intră în atribuțiile Clientului să-și stocheze într-un mediu sigur credențialele și jetonul JWT și să-l regenereze, printr-o nouă autentificare, atunci când acesta expiră.
Sistemul de contorizare al cererilor API funcționează pe baza unui abonament ales de utilizator, fiecare tip de abonament având un număr prestabilit de cereri care pot fi efectuate într-un interval de 30 de zile. Contorizarea începe din ziua plasării comenzii și se resetează automat după 30 de zile. Utilizatorul poate consulta în contul său un sumar al cererilor efectuate, precum și numărul de cereri rămase până la data următoarei resetări. Pentru păstrarea unui istoric, numărul de acțiuni este salvat la fiecare resetare, iar istoricul detaliat al cererilor este șters automat după 60 de zile.
Răspunsul API poate conține rezultatul dorit de utilizator sau poate fi gol. Atât timp cât pot fi atribuite unui utilizator, indiferent de rezultatul întors, cererile vor fi contorizate. Intră în responsabilitatea Clientului să-și optimizeze cererile API în funcție de nevoile acestuia.
În cazul în care limita de cereri a fost atinsă într-un interval dat de 30 de zile, sau perioada abonamentului contractat a expirat, accesul la serviciile API va fi restricționat în mod automat (fără a fi necesară o notificare prealabilă a Clientului din partea Prestatorului).
Cererile rămase nu se raportează de la un interval finalizat la altul (în curs sau viitor). Ele expiră odată cu resetarea efectuată la finalul celor 30 de zile.
Prestatorul depune toate eforturile pentru buna funcționare a platformei ProBill, însă nu poate garanta funcționarea continuă, fără erori sau întreruperi a serviciilor.
Prestatorul colaborează cu terți pentru furnizarea serviciilor și nu poate fi ținut responsabil pentru eventuale disfuncționalități, erori, pierderi de date sau alte probleme cauzate de aceștia. De asemenea, Prestatorul nu este responsabil pentru informațiile salvate, transmise sau furnizate de Clienți/Utilizatori pe platformă.
Prestatorul nu poate fi tras la răspundere pentru modificările tipurilor și formatelor de cereri și răspunsuri API, care pot duce la întreruperi ale integrării cu aplicații terțe. Clientul este responsabil să implementeze măsuri de protecție adecvate (validarea datelor, testare automată etc.), să consulte documentația actualizată și să se adapteze la eventualele modificări ale serviciilor API.
Serviciile sunt furnizate „așa cum sunt” și „în funcție de disponibilitate”, fără nicio garanție expresă sau implicită, inclusiv, dar fără a se limita la, garanțiile de vandabilitate, adecvare pentru un anumit scop sau non-încălcare. Prestatorul nu garantează că serviciile vor satisface toate cerințele Clientului, că vor funcționa fără întreruperi sau că vor fi complet lipsite de erori.
În nicio circumstanță, Prestatorul nu poate fi făcut responsabil pentru pierderi directe, indirecte, incidentale, speciale sau consecințiale rezultate din utilizarea serviciilor, inclusiv, dar fără a se limita la, pierderi de date, venituri, economii anticipate sau alte daune economice. În orice caz, răspunderea totală a Prestatorului față de Client, indiferent de natura cererii, nu va depăși suma plătită de Client pentru serviciile ProBill în ultimele 6 luni înainte de apariția evenimentului care a generat pretenția de răspundere.
Prestatorul nu este responsabil pentru întreruperi cauzate de factori externi, inclusiv, dar fără a se limita la, atacuri cibernetice, probleme de rețea, întreruperi ale furnizorilor de hosting, modificări legislative sau alte cazuri de forță majoră.
Clientul înțelege și este de acord cu faptul că în nicio circumstantă, Prestatorul nu poate fi făcut responsabil pentru pierderi de natură directă sau indirectă rezultate din, sau legate în orice fel de folosirea sau gradul de performanță al Platformei/Serviciului/Site-ului ProBill.
Prin utilizarea platformei ProBill, Clientul recunoaște și acceptă în mod expres aceste limitări ale răspunderii.
ProBill folosește date publice oficiale, puse la dispoziție de diverse insituții ale statului: Registrul Comerțului, Ministerul de Finanțe, ANAF, BNR etc. Aceste date sunt oferite Clienților sub o formă prelucrată (standardizată).
Restul informațiilor și serviciile furnizate pe https://probill.ro/ sunt proprietatea ProBill și sunt protejate de legislația privind drepturile de autor.
Pentru orice întrebări legate de politicile site-ului sau pentru a-ți exercita drepturile legate de utilizarea datelor tale, te invităm să transmiți o cerere la adresa poștală mai jos menționată sau la adresa de e-mail: contact@probill.ro, având înscrise pe plic, respectiv în subiectul e-mail-ului mențiuni de tipul "Politica de utilizare Cookie-uri", "Protecția datelor personale", "Date personale" sau "GDPR".
ProBill depune toate eforturile pentru a se asigura că protejează și respectă confidențialitatea datelor cu caracter personal aparținând Clienților/Abonaților săi, prin implementarea de măsuri tehnice și organizatorice adecvate, în Conformitate cu cerințele Regulamentului nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) si ale Legii nr. 190/2018 privind punerea în aplicare a Regulamentul General privind Protecția Datelor și a bunelor practici în materie de prelucrare a datelor.
Informațiile furnizate de către Utilizator/Client vor fi stocate de ProBill în format electronic și nu vor fi furnizate către nicio altă terță parte, decât celor implicate în mod direct în furnizarea serviciilor specifice Platformei.
ProBill respectă legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal. Detalii suplimentare se regăsesc în Politica de Confidențialitate.
ProBill nu solicită Utilizatorilor/Clienților săi, prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS etc.), informații referitoare la date confidențiale, conturi, carduri bancare sau parole personale etc.
Utilizatorul/Clientul își asumă întreaga responsabilitate pentru divulgarea unui terț a datelor sau a cheilor sale confidentiale. ProBill nu va fi ținut răspunzător în situația în care un Utilizator/Client ar fi prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este/că reprezintă interesele ProBill.
Clientul sau Utilizatorul va informa ProBill asupra unor asemenea tentative de fraudă, folosind datele de contact disponibile pe Platforma https://probill.ro/.
Comunicările realizate de catre Prestator prin mijloace electronice de comunicare la distanta (e-mail/telefonic/SMS etc.) conțin datele de identificare complete și conforme ale expeditorului sau legături către acestea, la data transmiterii Conținutului.
Orice tentativă de fraudă sau de utilizare abuzivă a platformei https://probill.ro/ venite din partea Utilizatorilor va duce la închiderea imediată a contului acestora (dacă acest caz se aplică). Prestatorul nefiind obligat să ofere Utilizatorului returnarea contravalorii serviciilor contractate sau explicații suplimentare.
Exceptând cazurile în care nu s-a prevăzut în mod expres altfel, niciuna dintre părțile unui contract încheiat și aflat în derulare nu va fi responsabilă pentru neexecutarea la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial, a oricăreia dintre obligațiile asumate în baza contractului, dacă neexecutarea respectivă a fost cauzată de un eveniment de forță majoră.
Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă un astfel de eveniment este obligată să informeze imediat și complet cealaltă parte cu privire la producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile pentru a limita consecințele acestuia.
Partea sau reprezentantul legal al părții care invocă evenimentul de forță majoră este exonerată de această obligație doar dacă evenimentul o împiedică să o îndeplinească.
Dacă, în termen de 15 zile de la producerea evenimentului, acesta nu încetează, fiecare parte are dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului încheiat la distanță, fără ca vreo parte să poată pretinde daune-interese celeilalte.
Partea care invocă evenimentul de forță majoră trebuie să facă dovada imposibilității executării obligațiilor în termen de 30 de zile de la producerea acestuia.
ProBill nu poate fi responsabilă pentru neexecutarea obligațiilor sale din cauza unor evenimente de forță majoră sau caz fortuit.
Prin folosirea, vizitarea sau vizualizarea Platformei și/sau a oricărui Conținut trimis de ProBill Utilizatorului/Clientului prin accesare și/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), acesta declară că este de acord cu prezentele Termeni și Condiții.
Prezentul Contract se consideră încheiat în România și, în consecință, este guvernat de dispozițiile legale aplicabile pe teritoriul României. Orice dispută referitoare la acest Document, care ar putea apărea între Client și ProBill, se va soluționa pe cale amiabilă. Dacă soluționarea amiabilă nu este posibilă în termen de 30 de zile de la înregistrarea reclamației, litigiul va fi înaintat spre soluționare instanței competente de la sediul ProBill.
În conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE, ProBill oferă Clientului posibilitatea de a opta pentru soluționarea pe cale extrajudiciară a eventualelor litigii prin utilizarea platformei europene de soluționare online a litigiilor (platforma SOL). Aceasta este un instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluționarea independentă, imparțială, transparentă, eficace, rapidă și echitabilă a litigiilor privind obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau prestare de servicii online dintre un consumator cu reședința în Uniunea Europeană și un comerciant stabilit în Uniune.
ProBill nu răspunde pentru nicio pierdere, costuri, procese, pretenții sau cheltuieli cauzate direct de nerespectarea Termenilor și Condițiilor de către Client.
Dacă oricare dintre clauzele de mai sus este declarată nulă sau invalidă, indiferent de cauză, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze ale prezentului Contract.
În vederea soluționării independente, imparțiale, transparente, eficiente, rapide și echitabile, pe cale extrajudiciară, a eventualelor litigii care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare încheiate prin intermediul Platformei ProBill, în calitate de Consumator, vă informăm despre existența și posibilitatea de a recurge la platforma europeană de soluționare online a litigiilor (platforma SOL).
Platforma SOL este o aplicație online interactivă, gratuită și disponibilă în toate limbile oficiale ale instituțiilor Uniunii Europene, creată pentru consumatori și comercianți care doresc o soluționare pe cale extrajudiciară a litigiilor menționate anterior.
Puteți accesa platforma SOL la următoarea adresă de internet: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
ProBill își rezervă dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natură și/sau legături pe oricare pagină a platformei, respectând legislația în vigoare.
Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica în orice moment prevederile prezentului document, precum și structura platformei și/sau a Serviciile oferite, fără a fi necesară o notificare prealabilă a Clientului din partea Prestatorului.
Acest document poate fi actualizat periodic pentru a reflecta modificările legislative sau schimbările în procesele noastre interne. Orice actualizare va fi afișată pe această pagină, astfel încât te încurajăm să o consulți frecvent.
Prezentul document constituie cadrul contractual complet între părți și înlocuiește orice acord anterior, cu excepția cazurilor în care este specificat altfel în mod expres.